Cat Lake City
Motanul Percy abia așteaptă o zi relaxantă în „Cat Lake City”, paradisul de vacanță al pisicilor. Dar planurile i se dau peste cap. Nici măcar locul de pe prosop nu e atât de sigur pe cât credea.