One Track Mind
După moartea prietenei sale, Flora, veverița Sophia urcă în tren. Lasă în urmă orașul sumbru, o reflexie a durerii sale, și pornește spre plaja unde au petrecut împreună o zi de neuitat.
După moartea prietenei sale, Flora, veverița Sophia pornește într-o călătorie cu trenul. Pleacă dintr-un oraș sumbru, la fel ca sufletul ei, spre plaja unde au petrecut o zi specială. Copleșită de durere, Sophia e retrasă și tristă. Însă un nou prieten, Robin, întâlnit pe drum, și peisajele superbe o ajută să iasă din carapacea ei. Începe să-și accepte suferința și înțelege că poate fi din nou fericită, păstrând-o pe Flora în inimă. La destinație, Sophia realizează că nu trebuie să se întoarcă în orașul deprimant și alege să rămână în locul care îi aduce bucurie și speranță.