Micul vârtej
Minnie Mouse vrea ca Mickey să-i curețe curtea. În timp ce Mickey muncește, un mic vârtej de vânt nu-i dă pace și îi strică încercările de a curăța frunzele căzute.
Mickey Mouse vrea să se bucure de prăjitura proaspăt coaptă a lui Minnie, dar aceasta vrea ca Mickey să-i curețe curtea. În timp ce Mickey muncește, un mic vârtej de vânt îi dă peste cap încercările de a curăța frunzele căzute. Mickey reușește în cele din urmă să alunge micul vârtej, dar acesta se întoarce cu mama sa, care distruge complet lucrarea lui Mickey.