PORTRAITS DE VOYAGE : Autostop au Québec
Autostopul e un mod excelent de a cunoaște lumea. Avem parte de patru întâlniri neobișnuite pe drumurile care traversează pădurile din Quebec, inclusiv cu un vânător de elani și cu polițiști.