Huguette
Când Huguette, o fostă profesoară în vârstă de 78 de ani, rămâne fără locuință din cauza neplății chiriei, vecina ei Marion îi propune un târg: un acoperiș deasupra capului contra ajutorului în prevenirea abandonului școlar.