black-ish
Andre „Dre” Johnson are o slujbă minunată, o soție frumoasă, pe Rainbow, patru copii și o casă colonială în suburbii. Dar oare succesul a adus prea multă asimilare pentru această familie de afro-americani? Cu puțin ajutor din partea tatălui său, Dre își propune să stabilească un sens al identității culturale pentru familia sa, care le onorează trecutul, acceptând viitorul.