Planeta comorilor
O hartă secretă stârneşte o vânătoare palpitantă de comori de-a lungul şi de-a latul Universului, iar tânărul Jim Hawkins şi o gaşcă cosmică condusă de temerarul Căpitan Amelia pornesc în căutarea destinului.