Alăturați-vă unui tânăr inventator genial, pe nume Lewis, în timp ce pornește într-o călătorie în timp pentru a găsi familia pe care nu a cunoscut-o niciodată... în lumea fantastică din 2037.
Aveți parte de distracția vieții în aventura incitantă care vă va purta către noi lumi ale imaginaţiei şi surprizelor. Un tânăr inventator, pe nume Lewis, porneşte într-o călătorie în timp pentru a găsi familia pe care n-a cunoscut-o niciodată. În lumea fantastică a anului 2037, broaştele care cântă hip-hop şi câinii cu ochelari de soare sunt ceva la fel de obişnuit ca dinozaurii vorbitori. Lewis descoperă că soarta viitorului stă în mâinile sale, dar va avea nevoie de ajutorul trăsnitei familii Robinson, care îl ajută să creadă în el.