Armin Only: Intense
Experimentați spectacolul final uluitor al turneului mondial „Intense” al lui Armin van Buuren. Lăudat de critici ca fiind cea mai bună prestație a sa, acest film-concert surprinde energia, spectacolul și emoția unui DJ legendar aflat la apogeul carierei, oferind o noapte muzicală de neuitat.