Hardwell & the Metropole Orchestra - Symphony
Într-un spectacol magic de adio, DJ Hardwell se alătură Orchestrei Metropole pentru o călătorie epică prin 30 de ani de muzică dance. Acest film surprinde fuziunea simfonică a sunetelor electronice și clasice în ceea ce ar fi ultimul său concert înainte de pauză.