Ultima regină din Tahiti
În regatul lagunelor, unde tradiția spune că doar bărbații pot deveni regi, tânăra Aïmata Pomaré va rupe această tradiție. Confruntată cu ostilitatea conaționalilor ei și amenințată de lăcomia Angliei și a Franței, Aïmata, tânăra prințesă tahitiană, va încerca să își salveze tradițiile și poporul, ca să îi ofere un viitor mai bun.
În regatul lagunelor, unde tradiția spune că doar bărbații pot deveni regi, tânăra Aïmata Pomaré va rupe această tradiție. Confruntată cu ostilitatea conaționalilor ei și amenințată de lăcomia Angliei și a Franței, Aïmata, tânăra prințesă tahitiană, va încerca să își salveze tradițiile și poporul, ca să îi ofere un viitor mai bun, devenind astfel ultima regină din Tahiti.