Acțiune și aventură, Fantezie
Într-un timp al legendelor, un adolescent devine călăreț de dragoni cu ajutorul unui bătrân înțelept și tânărul, împreună cu dragonul său cel proaspăt ieșit din ou, răzbună moartea unchiului său, salvează o frumoasă luptătoare și se alătură rezistenței împotriva unui rege tiran.