Bia
Bia este o artistă pasionată. Pe măsură ce își redescoperă pasiunea pentru muzică, își depășește fricile. Bia avea o legătură specială cu sora ei, Helena, care a murit într-un accident de mașină cu ani în urmă… sau cel puțin asta crede toată lumea. Trăiește o poveste de dragoste grozavă, dar un conflict din trecut îi dă de furcă. BIA înseamnă muzică, mister și dragoste, toate setate pe ritmul rapid al lumii din social media.
BIA spune povestea unui grup de tineri care descoperă, împart și își dezvoltă talentele în Fundom, un loc unde se adună, creează și își exprimă arta într-un mediu distractiv și casual. Bia Urquiza, personajul principal este o fată de 16 ani, plină de imaginație și creativitate. Bia își exprimă arta prin desene bazate pe realitatea care o înconjoară. Împreună cu cele mai bune prietene ale ei și cu noii prieteni pe care îi întâlnește în Fundom, Bia se îmbarcă în noi aventuri, se îndrăgostește, învață să depășească obstacolele dificile și descoperă importanța de a se bucura de viață la maxim și de a se înconjura de familie și prieteni. Într-o perioadă din viață în care toată lumea încearcă să înțeleagă cine este și ce vrea în cele din urmă, Bia și prietenii ei se îmbarcă în aceste căutări. Ei cântă, dansează, creează videoclipuri și lucrează împreună pentru a-și împlini visele. Cea mai mare provocare care urmează este să își dea seama ce își dorește cu adevărat fiecare și, odată ce descoperă, trebuie să învețe cum să se împlinească, în timp ce rămân ei înșiși. Spre deosebire de filozofia lui Laix, o rețea digitală în care talentele sunt dispuse să facă orice pentru mai mulți urmăritori și faimă, grupul Fundom se va confrunta cu dezamăgiri și eșecuri, dar se va repune pe picioare de mai multe ori, ghidat de principiul că succesul real este găsirea fericirii fiind tu însuți. BIA este muzică, mister, romantism, toate legate de ritmul rețelelor de socializare.
Ana are emoții că îi va preda Biei. Jandino îi aude pe cei din echipa Laix vorbind despre răzbunare.
Pietro îi arată lui Daisy filmulețul Marei, iar Daisy dă vina pe Carmin pentru că i-a sabotat idea.
Bia și Manuel își vor ascunde relația de toată lumea. Bia aude că Ana are un adevăr de spus.
Carmín a revenit, Mara și Álex nu înțeleg decizia lui Marcos. Bia și Manuel întâlnesc în secret.
Mara vrea să îi filmeze pe Bia și Manuel împreună. Marcos îl vrea pe Giovanni pentru Laix.
Carmín îi spune lui Jandino intențiile. Manuel și Bia merg la o întâlnire cu consecințe neașteptate.
Marcos și echipa lui vin pe neașteptate la Fundom, cerând să facă parte din Dancing Games.
Marcos și Mara descoperă că Guillermo e Giovanni. Alex îi trimite un filmuleț lui Mariano.
Finala de la Dancing Games a sosit, în sfârșit. Planul lui Alex se îndeplinește, în sfârșit.