Beyond
Holden, un tânăr care se trezește din comă după 12 ani, descoperă noi abilități care-l aruncă în mijlocul unei conspirații periculoase. Acum, Holden trebuie să își dea seama ce i s-a întâmplat în cei 12 ani, cum să supraviețuiască într-o lume care a suferit schimbări majore cât timp a fost absent și să răspundă la întrebarea: de ce i s-a întâmplat tocmai lui?