Cititorii de oase
Un serial tip dramă despre o femeie antropolog criminalist care se implică în rezolvarea crimelor atunci când alte metode de soluționare a acestora eșuează. Bazat pe situații reale din activitatea profesională a lui Kathy Reichs.
Dr. Temperance Brennan este un antropolog criminalist foarte priceput care lucrează la Institutul Jeffersonian și scrie și romane. Atunci când metodele standard de identificare a unui cadavru se dovedesc inutile, rămășițele prea descompuse, arse sau distruse făcându-i pe criminaliști să renunțe, polițiștii apelează la Brennan pentru abilitatea sa stranie de a găsi indicii rămase pe oasele victimei. Majoritatea polițiștilor nu reușesc să facă față inteligenței lui Brennan, dorinței sale de a afla adevărul sau modului în care se grăbește să se implice în fiecare investigație. Agentul special FBI Seeley Booth este diferit. Fost lunetist în armată, Booth nu are încredere în știință și în oamenii de știință, „căutători”, cum îi numește el, care analizează cu atenție dovezile fizice atunci când vine vorba de rezolvarea crimelor. Dar nici măcar el nu poate nega faptul că asocierea dintre inteligența sa interpersonală și agerimea științifică a lui Brennan îi face o echipă formidabilă.