Tombstone
Russell este șeriful Wyatt Earp, iar Kilmer îl întruchipează pe scandalosul Doc Holliday. Împreună, ei vor să impună legea în Tombstone printr-o faimoasă confruntare cu răufăcătorii de la OK Corral.
Kurt Russell și Val Kilmer vă vor lăsa fără cuvinte în această aventură explozivă! Russell este șeriful Wyatt Earp, iar Kilmer îl întruchipează pe scandalosul Doc Holliday. Împreună, ei vor să impună legea în Tombstone printr-o faimoasă confruntare cu răufăcătorii fără milă de la OK Corral. Excelenta distribuție îi mai include pe Sam Elliott, Bill Paxton, Dana Delany, Jason Priestley, Michael Biehn și legenda hollywoodiană Charlton Heston. Vă veți întoarce în timp și vă veți trezi drept în bătaia focului!