Drumul spre pierzanie
Un asasin devine acum țintă, în timp ce încearcă să salveze viața fiului său și să se răzbune pe cei care i-au greșit.
Doi părinți: Michael Sullivan, un asasin pentru mafia irlandeză pe vremea marii crize din Chicago; și dl John Rooney, șeful lui Sullivan și omul care l-a crescut pe acesta ca pe propriul fiu. Doi fii: Michael Sullivan jr. și Connor Rooney, amândoi dornici să primească atenția tatălui lor. Gelozia și competiția îi aduc într-o luptă directă, ca în cele din urmă Sullivan să îmbine munca și viața privată din care nu iese altceva decât moartea iubitei sale soții și a fiului lor cel mic, Peter. Acum, Michael Sullivan și unicul său urmaș sunt deciși să se răzbune instigați de această tragedie.