Les Bigorneaux
În Brignogan-Plages, Zoé în vârstă de 30 de ani lucrează la un bar împreună cu tatăl ei Guy. Atât barmaniță, cât și șefă, e extenuată de obligația de a fi responsabilă de toate și de a-l sprijini și pe Guy de când mama ei a murit. Într-o dimineață Zoé începe să sufere de amețeală și greață, ceea ce îi dă peste cap programul zilnic. Ea se teme că ar putea fi însărcinată, dar diagnosticul scoate la iveală ceva complet diferit.
În Brignogan-Plages, Zoé în vârstă de 30 de ani lucrează la barul The Winkles împreună cu tatăl ei Guy. Atât barmaniță, cât și șefă, e extenuată de obligația de a fi responsabilă de toate și de a-l sprijini și pe Guy de când mama ei a murit prematur. Într-o dimineață Zoé începe să sufere de amețeală și greață, ceea ce îi dă peste cap programul zilnic. Ea se teme că ar putea fi însărcinată, dar ginecologul ei o informează că suferă de ceva complet diferit.