Aristide Maillol : La quête de l’harmonie
Artistul Aristide Maillol a căutat măreția surprinzând esența naturii în opera sa. Acest film urmărește căutarea sa neîncetată a armoniei, trasând evoluția sa de la pictură la tapiserie și, în final, la sculptură, unde a devenit un maestru al formei și o figură-cheie în artă.