Claude Monet à Giverny, la Maison d’Alice
Regizat de strănepotul său, acest film oferă un portret intim al vieții lui Claude Monet la Giverny. Prin fotografii și scrisori private, descoperiți cum a dezvoltat tehnica seriilor, precum „Căpițele de fân”, „Catedralele” și faimoasele picturi „Nuferi”.