Star Wars Vintage: Ewoks: The Battle for Endor
Aventurile captivante ale Ewokilor continuă, în timp ce eroicul Wicket și tânărul său prieten Cindel scapă de diabolicii Marauders cu ajutorul noilor lor aliați, pustnicul posac Noa și al lui Teek amicul rapid.
O armată de Marauders diabolici, condusă de impozantul Rege Terak și de vrăjitoarea lui vicleană, Charal, atacă satul Ewok și capturează pe mulți dintre Ewok. Wicket și tânărul Cindel reușesc să evite capturarea și să evadeze în pădure, unde întâlnesc o creatură răutăcioasă cu blană numită „Teek”, care îi conduce într-o casă aparent abandonată aparținând lui Noa, un bătrân pustnic posac. Când Marauders lovesc din nou, îl capturează pe Cindel, așa că Noa, Wicket și Teek trebuie să se grăbească să salveze fata și pe Ewoks din fortăreața întunecată a regelui Terak.