Star Wars: Episodul IV: O nouă speranță
Tânărul fermier, Luke Skywalker, este împins într-o aventură galactică atunci când interceptează un apel de salvare de la prințesa captivă Leia. Evenimentul îl lansează într-o misiune îndrăzneață de a o salva din ghearele lui Darth Vader și a Imperiului malefic.
Luke Skywalker pornește într-o călătorie care va schimba galaxia în Războiul stelelor - Episodul IV: O nouă speranță. La nouăsprezece ani de la formarea Imperiului, Luke este împins în lupta Alianței Rebele când îl întâlnește pe Obi-Wan Kenobi, care trăise ani de zile în izolare pe planeta deșertică Tatooine. Obi-Wan începe antrenamentul Jedi al lui Luke, iar Luke i se alătură într-o misiune îndrăzneață de a o salva pe frumoasa rebelă Prințesa Leia din ghearele lui Darth Vader și a Imperiului malefic. Conține scene cu tutun.