Star Wars: Episodul I - Amenințarea fantomei
Cavalerii Jedi Obi-Wan Kenobi și Qui-Gon Jinn o salvează pe Regina Amidala, conducătoarea unei planete pașnice invadată de forțele întunecate. În timpul evadării lor, îl descoperă pe Anakin Skywalker, în vârstă de nouă ani, un copil minune care este neobișnuit de puternic în Forță.
Experimentați acțiunea eroică și aventurile de neuitat din Războiul stelelor - Episodul I: Amenințarea fantomei și vedeți primii pași fatali în călătoria lui Anakin Skywalker. Blocați pe planeta deșertică Tatooine după ce a salvat-o pe tânăra regină Amidala de invazia iminentă a lui Naboo, ucenicul Jedi Obi-Wan Kenobi și maestrul său Jedi Qui-Gon Jinn îl descoperă pe Anakin, în vârstă de nouă ani, un tânăr sclav neobișnuit de puternic în Forță. Anakin câștigă o cursă Podrace palpitantă - și odată cu ea, libertatea sa în timp ce își părăsește casa pentru a fi antrenat ca Jedi. Eroii se întorc la Naboo, unde Anakin și Regina se confruntă cu forțe de invazie masive, în timp ce cei doi Jedi se luptă cu inamicul mortal Darth Maul. Abia atunci își dau seama că invazia este doar primul pas într-o schemă sinistră a forțelor emergente ale întunericului cunoscute sub numele de Sith.