Un serial sexy și plin de acțiune, cu episoade de o oră, cu Jeffrey Donovan în rolul lui Michael Westen, un spion căzut în dizgrație. Atunci când spionii sunt concediați, nu primesc o înștiințare de la „resurse umane”, ci sunt puși pe LISTA NEAGRĂ.