Quantico
Un grup variat de recruți a sosit la baza de antrenament FBI Quantico. Sunt cei mai buni, cei mai inteligenți și cel mai bine aleși, așa că pare imposibil ca unul dintre ei să fie suspectat de orchestrarea celui mai mare atac asupra New Yorkului de la 11 septembrie încoace.