Hoțul fermecător
Fermecătorul escroc Neal Caffrey evadează din închisoare, dar este recapturat de inamicul său, agentul FBI Peter Burke. Având puține opțiuni, Caffrey ajută FBI să doboare alți criminali greu de capturat în schimbul eventualei sale libertăți. Dar în scurt timp, Caffrey se trezește jucându-se de-a șoarecele și pisica cu cei care îl vor înapoi în închisoare... sau mort.
Peter o aduce pe Rebecca pentru a-l ajuta pe Neal, care este răpit de fostul ei asociat, Jim Boothe.
Ca Panterele Roz să aibă încredere în Neal, el se aliniază cu un inamic periculos din trecutul său.
Derulând o escrocherie pentru Pink Panthers, Neal este în conflict cu înșelarea unui obiectiv.
Cu Panthers ascunși, Peter și Neal se axează pe un caz ce implică pe cineva din trecutul lui Mozzie.
Ocolind vânătoarea informatorului, Neal este trebuie să planifice un furt pentru Panthers din scurt.
Să îl ajute pe Neal să facă un furt riscant, Peter se implică într-o escrocherie împotriva Panthers.