Documentare, Muzică
Aleixo Paz, supranumit „Boy from the Blaze”, supraviețuiește unui accident tragic, care îi distruge viața. Luptând cu durerea și furia, el găsește alinare compunând cântece. Cu sprijinul unui prieten și al mamei sale, el își adună curajul să urce pe scenă, înfruntându-și temerile și găsindu-și speranța.