Una preciosa puesta de sol
Bunica Rosario, fiica ei Elena și nepoata Beatriz pleacă într-o escapadă de weekend la munte, fiecare ascunzând un plan secret. Confruntându-se cu boala, conflictele conjugale și dorința de evadare, ciocnirea dramatică dintre ele duce la descoperirea de sine și la o lecție dificilă despre libertate.