Hitler’s Battle Against The Press
Încă din 1920, jurnaliștii Munchener Post au văzut pericolul reprezentat de Hitler. De neclintit și fără teamă, aceștia au scris despre național-socialism. Hitler s-a referit la ei drept „Munchener Pest” sau „atelierul diavolului” și i-a amenințat cu ajutorul unor grupuri de bandiți. Astăzi, acești editori curajoși și ziarul lor aproape au fost uitați. Doar o singură carte a fost publicată vreodată despre ei - și aceasta a fost în Brazilia.