Când o gaşcă de prieteni blănoşi scapă de la zoo, descoperă că New Yorkul este cea mai sălbatică junglă dintre toate. Având în faţă cea mai mare provocare din viaţa lor, aceştia trebuie să lucreze împreună, iar distracţia lor dementă vă va da pe spate familia.
Disney descătuşează râsetele în comedia În Sălbăticie. Când o gaşcă de prieteni blănoşi scapă de la zoo, descoperă că New Yorkul este cea mai sălbatică junglă dintre toate. Având în faţă cea mai mare provocare din viaţa lor, aceştia trebuie să lucreze împreună ca să supravieţuiască. În Sălbăticie e o comedie dementă care vă va da pe spate familia.