O fermă trăsnită
Când un răufăcător lacom complotează să pună mâna pe ferma de lapte „Poteca Paradisului”, trei văcuțe hotărâte, un armăsar nărăvaș pe nume Buck și o ceată pitorească de alte animale se unesc pentru a-și apăra căminul. Miza este foarte mare și grupul pestriț își riscă pielea în confruntarea cu o bandă misterioasă de ticăloși.