Să înceapă jocul
Cu promisiunea unei pedepse reduse, Jake Shuttlesworth e eliberat condiționat dintr-o pușcărie de stat, pentru a-l convinge pe Jesus, fiul său îndepărtat, un baschetbalist de top să joace în echipa universității guvernatorului.
Câștigătorul premiului Academiei(R) Denzel Washington joacă în acest film ce trebuie văzut, despre un condamnat la închisoare căruia i-se oferă o a doua șansă de a fi un tată adevărat! Cu promisiunea unei pedepse reduse, Jake Shuttlesworth (Washington) e eliberat temporar dintr-o pușcărie de stat, cu condiția de a-l convinge pe Jesus (vedeta NBA Ray Allen), fiul său îndepărtat și printre cei mai vânați baschetbaliști de top să joace în echipa universității guvernatorului! Dar pe măsură ce Jesus trebuie să facă față presiunii enorme și tentațiilor ce-l înconjoară înainte de a lua o decizie majoră, Jake trebuie să se gândească nu doar la ce e bine pentru el... ci și la ce e mai bine pentru fiul său! Având o coloană sonoră de excepție făcută de legendara formație Public Enemy și în plus cu apariții ocazionale ale lui John Turturro și vedete din baschet precum Dick Vitale, John Thompson, Dean Smith și mulți alții, „Să înceapă jocul” e un film de excepție pe care nu trebuie să-l ratați!