Manipularea
Viața lui Taejoong ia o întorsătură dramatică atunci când este închis pe nedrept pentru o crimă oribilă. În spatele gratiilor, descoperă că totul a fost pus la cale de Yohan. Așa începe o cursă pentru răzbunare. Pregătește-te de acțiune!
Aflând adevărul, Taejoong pune la cale un nou plan pentru a recupera tot ce a pierdut.