Liceul muzical: Spectacolul De Sărbători
Petreceți sărbătorile alături de Liceul Muzical: Serialul! Alăturați-vă actorilor preferați care vă vor împărtăși muzică clasică și nou-nouță de sărbători, amintirile lor preferate de vacanță și câteva secrete din culise, cum ar fi „Cine ar fi numărul 1 pe Lista obraznicilor a lui Moș Crăciun?” E multă distracție de sărbători, inclusiv o surpriză în premieră mondială pe care nu vreți s-o ratați!
Petreceți sărbătorile alături de distribuția din Liceul Muzical: Serialul! Alăturați-vă copiilor voștri preferați în timp ce interpretează hituri clasice de sărbători precum „This Christmas”, „Feliz Navidad”, un „Hanukkah Medley” special și multe altele! În plus, primiți „Cadou perfect” - un nou cântec original de sărbători scris și interpretat de Joshua Bassett. Distribuția vă va împărtăși, de asemenea, amintirile lor preferate, câteva secrete din culise și, desigur, câteva surprize de vacanță pentru toate dorințele. Este modalitatea perfectă de a împărtăși bucuria sărbătorilor... Sărbători fericite!