Maturizare, Musicaluri
E timpul pentru cântec şi dans, pentru că sunt multe de sărbătorit în "Liceul muzical 2". Pisicile Sălbatice de la liceul East sunt gata de distracţie în vacanţa de vară. Troy (Zac Efron) se bucură când i se oferă o slujbă la un club, dar acesta e planul lui Sharpay (Ashley Tisdale) pentru a-l ţine departe de Gabriella (Vanessa Hudgens). Cum se va termina oare? Toate întrebările vor primi răspuns în timpul Nopţii Talentelor.