Războiul tenișilor: Adidas vs Puma
„Războiul tenișilor: Adidas vs Puma” explorează rivalitatea legendară dintre două mărci emblematice de îmbrăcăminte sport, născută dintr-o dispută de familie între frații Adi și Rudi Dassler. Acest serial scoate în evidență modul în care conflictul lor personal a stimulat inovația, remodelând industria tenișilor și cultura sportivă. Cu ajutorul interviurilor cu experți, veți descoperi moștenirea acestei competiții istorice.
„Războiul tenișilor: Adidas vs Puma” prezintă rivalitatea feroce, de zeci de ani, dintre doi giganți mondiali ai articolelor sportive, născută dintr-o dispută de familie. Frații Adi și Rudi Dassler au fondat Adidas și Puma, transformându-și conflictul personal într-o luptă pentru dominație în lumea sportului. Acest serial dezvăluie originea separării lor, contribuția lor inovatoare la cultura sportivă și modul în care competiția lor a remodelat industria tenișilor. Prin intermediul interviurilor cu experți, sportivi și persoane din interior, serialul evidențiază momente-cheie din istoria celor două mărci, influența lor asupra modei internaționale și moștenirea a doi frați a căror rivalitate a schimbat jocul pentru totdeauna.
Disputa dintre Adidas și Puma este una dintre cele mai mari rivalități din istoria sportului.
Îmbrăcămintea sport evoluează cu Puma, la Săptămâna Modei de la NY și colaborarea Adidas cu Kanye.
Mutarea lui Bjorn Gulden de la Puma la Adidas stârnește șoc, iar rivalitatea continuă.