Paco Loco, viva el noise
Faceți cunoștință cu Paco Loco, gurul sălbatic și talentat al muzicii indie spaniole. Timp de 30 de ani, acest producător și muzician a fost o forță crucială în modelarea scenei underground a țării. Acest film celebrează omul din spatele zgomotului, o legendă care trăiește pentru muzică.