Kafka, Kiffer Und Chaoten
Este vară, iar cinci studenți plănuiesc să filmeze „Un medic de țară” de Franz Kafka în timpul vacanței lor din Sicilia, adăugând elemente animate și muzicale. În mod surprinzător, ei reușesc să-l convingă pe Kafka să li se alăture, iar rezultatul e un film ciudat, o experiență cinematografică alimentată cu hașiș, oferindu-i lui Kafka o șansă de a-și rescrie viața.