De la 9,99 lei pe lună în primele 3 luni
Ruby are 15 ani și nu vrea să-și roage mama să cumpere produse pentru menstruație fiindcă știe că situația lor financiară o împiedică. Ea își pune în minte să rezolve singură problema.