De la 9,99 lei pe lună în primele 3 luni
Beca (Anna Kendrick), Fat Amy (Rebel Wilson) și grupul Barden Bellas s-au întors, gata să creeze senzație! După ce ultimul lor an la Barden este amenințat de un scandal, laureatele a trei competiții se tem că armonia grupului s-a destrămat. Având o singură șansă de a se ridica la nivelul titlurilor câștigate, fetele vor avea de înfruntat cea mai dură concurență de pe planetă: supergrupul german Das Sound Machine, cu care se vor lupta pentru dreptul de a participa la Campionatul Mondial de A Cappella. Pentru a-și regăsi vocea interioară și a putea demonstra că sunt cele mai bune cântărețe, va fi nevoie de efortul tuturor fetelor!