Mamma Mia!
Sophie mai are o singură dorință pentru ca nunta ei să fie perfectă: să fie dusă la altar de tatăl ei. Rămâne doar să afle cine este el... Luați parte la muzica, râsetele și distracția irezistibilă din filmul Mamma Mia! Meryl Streep, laureată a premiului Oscar, alături de o distribuție de cinci stele, din care fac parte Pierce Brosnan și Colin Firth, precum și debutanții Amanda Seyfried și Dominic Cooper, vă vor însoți în această călătorie muzicală dedicată mamelor, fiicelor și taților, iubirilor adevărate pierdute, dar și noilor iubiri. Bazat pe spectacolul de succes de pe Broadway și cu multe dintre cântecele ABBA pe care le cunoașteți și le iubiți, filmul reprezintă o experiență extrem de plăcută, care vă va face să cântați și să dansați la nesfârșit.