De la 9,99 lei pe lună în primele 3 luni
Beca e genul de fată care mai bine ascultă muzică decât pălăvrăgelile altor fete. Beca se alătură acestui grup acustic de fete rele, de treabă sau ciudate, care au ca punct comun doar felul în care le sună glasurile când cântă împreună, și le scoate din zona de aranjamente muzicale tradiționale și armonii cuminți.