Te iubesc, Beth Cooper!
Când un șef de promoție tocilar își proclamă dragostea pentru majoreta șefă a școlii în timpul discursului său de absolvire, ea răspunde tachinându-l sexual, provocându-l pe iubitul ei gelos să-l caute într-o serie de urmăriri nebune și confruntări violente pe tot parcursul festivităților din seara de absolvire.
Denis Cooverman (PAUL RUST), șeful de promoție al liceului Buffalo Grove, a avut o carieră academică impresionantă... cel puțin pe hârtie. Elev la superlativ, tânăr conștiincios și, în mod evident, tocilar, Denis a jucat la sigur și a ajuns până în ziua absolvirii fără să fi experimentat vreodată cu adevărat unele dintre bucuriile învățământului superior: încălcarea interdicției de circulație pe timp de noapte, distrugerea proprietății, consumul excesiv de alcool, încăierările, nopțile târzii, depășirea limitei de viteză sau femeile și mai rapide (de fapt, femeile de orice fel). Dar toate acestea sunt pe cale să se schimbe prin rostirea câtorva cuvinte simple: „TE IUBESC, BETH COOPER”. Se pare că Denis a ascuns un secret timp de șase ani, un caz cronic de l‘amour fou pentru Beth (HAYDEN PANETTIERE), una dintre cele mai populare fete din școală, care stătea în banca din fața lui la mai multe ore (Dumnezeu să binecuvânteze ordinea alfabetică!). Și datorită prietenului său plin cu caracter, Rich (JACK T. CARPENTER), Denis a fost provocat să spună adevărul și să-și declare dragostea în timpul discursului său de absolvire - în timp ce a menționat și alte secrete din anul terminal. Rușinea care rezultă este de scurtă durată, totuși, atunci când Trinity - Beth și cele mai bune prietene ale ei, răutăcioasa Cammy (LAUREN LONDON) și ușuratica Treece (LAUREN STORM) - își fac apariția la petrecerea ad-hoc de absolvire a lui și a lui Rich. Din nefericire pentru Denis, apare și iubitul cu ceafa lată al lui Beth, Kevin (SHAWN ROBERTS), un militar în devenire, cu doi prieteni la fel de amenințători, cu IQ-uri de două cifre. Când se deschide inevitabila discuție „mi-ai insultat femeia!”, Beth sare în ajutor și îi ia pe Denis, Rich, Cammy și Treece în Cabrioletul ei vechi. Pe măsură ce urmărirea continuă de la apus până la răsărit, Denis își dă seama că micul său discurs a dat naștere uneia dintre cele mai nebune, mai pline de evenimente, mai comice și mai revelatoare nopți din viața lui.