Descendenții
Cele mai cunoscute personaje negative Disney și descendenții lor sunt închiși pe o insulă interzisă. Dar când tânărul fiu mărinimos al regelui Bestie și al reginei Belle urcă pe tron, le oferă progeniturilor neastâmpărate șansa izbăvirii. Având acum soarta regatului în mâini, oare îi vor ajuta pe toți răufăcătorii să-și recâștige puterile? Sau își vor urma instinctul de a fi buni și vor salva regatul?