Tomorrowland: Lumea de dincolo de mâine
Un fost băiat-geniu, epuizat și deziluzionat, și o adolescentă strălucitoare și optimistă, plină de curiozitate științifică, pornesc într-o misiune plină de pericole pentru a descoperi secretele unui loc enigmatic, undeva în timp și spațiu, cunoscut doar sub numele de „Tomorrowland“.