De la 9,99 lei pe lună în primele 3 luni
Vânătorul de comori Benjamin Franklin Gates caută adevărul din spatele asasinării lui Abraham Lincoln descoperind misterul celor 18 pagini care lipsesc din jurnalul asasinului John Wilkes Booth.