La câțiva ani după apocalipsa zombi, cea mai mare temere a lui Marie și Janne nu este să nu le fie mâncat creierul. Ei sunt deranjați de certurile legate de menaj și de viața sexuală anostă. Cuplul a supraviețuit apocalipsei, dar oare și mariajul lor?