Till Judge Do Us Part
Patru prieteni divorțați se adună în jurul lui Massimo, care se gândește la sinucidere după ce un judecător îl lasă lefter în urma divorțului. Tocmai când par să-l readucă pe linia de plutire, o vecină fermecătoare apare cu o surpriză neplăcută care le dă toate planurile peste cap.