The Following Year
Într-un viitor distopic, un fermier primește clona unei persoane importante din trecutul său, persoană care decedase cu ani în urmă, în circumstanțe tragice. Totuși, pe măsură ce clona află detalii despre trecutul lor comun, ea găsește și indicii care o fac să se îndoiască de povestea fermierului.