Orașul Halloween
Această aventură amuzantă îi urmărește pe Marnie și pe frații ei mai mici care se întorc, împreună cu bunica lor, o vrăjitoare bună (Debbie Reynolds), la casa ei din Orașul Halloween, unde vrăjitoarele, goblinii, vampirii și alte creaturi trăiesc vieți obișnuite.
Această aventură amuzantă îi urmărește pe Marnie și pe frații ei mai mici care se întorc, împreună cu bunica lor, o vrăjitoare bună (Debbie Reynolds), la casa ei din Orașul Halloween, unde vrăjitoarele, goblinii, vampirii și alte creaturi trăiesc vieți obișnuite. Când împlinește 13 ani, Marnie află că se trage dintr-o familie de vrăjitoare și că ea însăși e o vrăjitoare. Ea descoperă, de asemenea, că o forță a răului plănuiește să ia controlul asupra Orașului Halloween și că trebuie să-și ajute mama și bunica să salveze situația.